Instalacja z wtryskiem fazy ciekłej realizująca zasilenie gazem przez oryginalne wtryskiwacze benzynowe. Likwiduje to definitywnie podstawowy problem, dotyczący chłodzenia wtryskiwaczy benzynowych i posiada niepodważalna zaletę – silnik zużywa tylko i wyłącznie gaz, nawet w momencie uruchamiania. Benzynę używa się tylko w celu dojechania na stację LPG, jeśli zapomnimy na czas dotankować zbiornik z gazem. Podnosi to opłacalność zastosowania gazu do maksimum. Jest jak zawsze jakieś małe „ale” – spory wydatek na zamontowanie układu w aucie – w granicach dziewięciu tys. zł za instalację firmy VIALLE z Holandii. Jest jednak światełko w tunelu, ponieważ powstała już firma polska robiąca instalację na podobnej zasadzie.
Wszystkie instalacje do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny są dedykowane do konkretnych modeli samochodów. Przed zakupem auta dobrze jest dowiedzieć się czy do tego konkretnego silnika został już opracowany program zarządzający instalacją gazową i czy znajduje się ona w sprzedaży.